DM júniusi haul
2019. június 25. írta: Nightfallivy

DM júniusi haul

 

 Nos, a napokban voltam DM-ben. Igaz, nem sok mindent vettem, de attól még lehet írni erről, nem? 

 

dm_haul_jun15_masodik_img_20190615_214413.jpg

A fenti képen látható, hogy miket vettem. Igaz, a körömlakk színe nem igazán látszik, de még így is ez lett a legjobb kép, amit készítettem. 

A borotva

Erről nem sok mondanivalóm van. X-epil a márkája, eldobható, de a célnak megfelel. 

Essence körömlakk

Igaz, mostanság leginkább feketére festem a körmömet, aztán megláttam ezt az árnyalatot, egész pontosan a "say my name" árnyalatot (ami egyébként a 36-os számot kapta). Még nem bontottam fel, de két dolgot elmondhatok. Egyik az üveg kinézete: látszik, hogy jó rég jártam a drogériákban, ugyanis néhány hónappal ezelőtt még nem így néztek ki az Essence körömlakkok külseje. A kupak teteje közel olyan széles volt, mint az alja és a termék középen volt a legkarcsúbb. Most viszont egyszerű henger formájú az egész. Számomra a régi dizájn ötletesebb volt. 
A másik a szín, ami nyilván izgalmasabb téma és kérdés. Mint írtam, még nem bontottam fel a körömlakkot, így nem tudom, körmökön hogyan fest. Ez egy zöld szín, kékes beütéssel, Oxford-zöldnek látszik számomra.
Remélhetőleg jól ki fogom tudni használni az üvegcse tartalmát, ami egyébként 8ml körömlakkot jelent.

Balea tusfürdő

Amikor megláttam, megörültem neki. Ez egy limitált kiadás, ami kókusztej és lótusz illatát kapta meg, rózsaszín színvilágú flakonban. 300ml egyébként, 299 ft-ért, ami azt jelenti, hogy kerekítve 1ml/1ft árban található meg az üzletekben. Ha valaki olcsóbb tusfürdőket keres, akkor ez egy jó vétel lehet számára. 
Az illata nem lesz a kedvencem, de az, aki szereti mindenben a kókuszt, esetleg a lótuszt és kevésbé erőteljes illatot keres tusfürdőben, annak megfelelő választás lehet. Nyilván el fogom használni, mint ahogy eddig minden tusfürdőmet elhasználtam.
Még fontos megjegyezni, hogy a termék hátulján a "vegan" szó szerepel, tehát akinek ez a tulajdonság fontos, annak ajánlom a Balea ezen tusfürdőjét, mint egy lehetséges opciót. 

La rive - Give me Love parfüm 

Ez olcsóbb árkategóriába tartozik, ugyanis a DM-ben ezt a 30ml-s illatot 1299 ft-ért vettem. 
Interneten azt találtam, hogy ez bizony Escada Pacific Paradise utánzata. Számomra ez új információ. Az eredeti illatot nem szagoltam, egyszer se volt birtokomban, így ettől függetlenül vásároltam meg ezt a parfümöt. Az eredeti illat, ha minden igaz, virágos-gyümölcsös illatcsaládba tartozik, illatjegyei közt pedig kókusz, citrom, banán,szantálfa, pézsma szerepel. (Nem soroltam fel mindet.) 
Tartósságáról nem tudok még írni, még nem használtam, de hamarosan sor fog kerülni a felavatásra.
Mivel nem vagyok parfümőr, így nem tudok szakszerűen írni az illatról, csak a benyomásaimat és azokat az illatjegyeket amiket felismerni vélek. Számomra ez a parfüm édeskés illatot jelent (nyilván erre rásegít a rózsaszín külső), amiben kevésbé savanykás gyümölcsök kapnak helyet. Szerintem fiatalabb lányok is használhatják az illatot, talán kevésbé elegáns (ahhoz például arany vagy ezüst színű doboz járna. ) 
Ha barátnődnek keresel valami virágos-gyümölcsös illatot és a pénztárcádra is gondolsz, ez jó választás lehet. 
Ha minden igaz, nemcsak DM-ben, hanem más drogériában is kapható, ahol fellelhető a La rive márka. 

Összegzés

Érdemes volt az egyik júniusi nap betérni az üzletbe, ugyanis "el fog fogyni" termékekkel gazdagodtam. Na jó, lehet a körömlakk be fog sűrűsödni, mint ahogy korábban más körömlakkoknál tapasztaltam, tehát abban az állapotában szinte nem is lehet majd felhasználni, de ez már más kérdés. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr4614908496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása