Mire JÓ a TORNAZSÁK, hogy ha az ember nem sulis már és nem is jár sportolni?
2024. május 05. írta: Nightfallivy

Mire JÓ a TORNAZSÁK, hogy ha az ember nem sulis már és nem is jár sportolni?

Egy ideje szerettem volna venni egy tornazsákot. Igaz, nekem nem tornaórákra szükséges, hanem teljesen másra. 

img_20240420_123248.jpg

Semmi csicsa, sima egyszerű, fekete színű tornazsák, ami 999 Ft-ba került és elvileg víztaszító/vízlepergető.
Eredetileg egy lovas tornazsákot szerettem volna (zöld alapszínű volt), de azt nem értem el, jobban mondva levenni még le tudtam volna, de visszatenni helyére nem... és emellett az akasztón, amin volt, nem legelöl kapott helyet, hanem előtte még pár másik fajta termék lógott. Szóval, azokat is le kellett volna venni, én meg nem akartam az  alsóbb szinten hagyni a kosárba be nem tett tornazsákokat. 

Mi értelme felnőttként tornazsáknak, ha nem sportoláshoz kell?

Sokszor én a munkahelyre egy kézitáska mellett csak kaját viszek magammal. A felszereltségem áll egy kézitáskából (ebben van például a buszbérlet) és áll egy hátizsákból. A hátizsákba kerül a napi kaja, amit magammal kell vinni a munkahelyre, ha nem akarok éhes gyomorral dolgozni. Több alkalommal viszont csak ennyi  a történet, ennyi a haszna a hátizsáknak. 
Három műszakban dolgozom jelenleg és délutános műszakban munka után egyszerűen nem tudok boltba menni, lévén a boltok már zárva vannak olyankor, amikor műszak végén leszállok a buszról. Na jó, dohányboltba bemehetek, de ott pékárut, wc-papírt hiába keresek. 
Tehát, felesleges a hátizsákot magammal vinnem, sokkal kisebb táskával is megoldhatom a kaja elvitelét a munkahelyre. Így döntöttem a tornazsák mellett. 
Munkába menés előtt beteszem a napi kaját a tornazsákba, aztán nap végén az üres tornazsákot egyszerűen a kézitáskába teszem. 
ui: a kaja nem fér el a kézitáskába, azért nem olyan hatalmas méretűt vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr2018368307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása