Még novemberben elfogyott dolgok
2020. december 13. írta: Nightfallivy

Még novemberben elfogyott dolgok

Sziasztok!
Most egy könnyed témát hoztam el nektek. Összegyűjtöttem azokat a dolgokat, amik elfogytak. Van, amelyik már korábban lett elhasználva, de van, ami novemberben vált üressé. 

elfogyotttermekek_2020nov_img_20201125_135854.jpg

(Tudom, a kép nem lett a legjobb, de ilyen képi minőséget tud nyújtani a jelenlegi telefonom..)

1: Balea tusfürdő (író és citrom illattal) 

Először is, a kedvencemet mutatnám be. Igaz, a képen nem látszik, mert a flakonról a csomagolás korábban leszakadt, így csak a flakon hófehérsége és a sárga kupak látszana. Ezt a tusfürdőt annó a Dm-ben vettem és nem bántam meg. Az illata tetszik és ahogy a kremmania.hu oldalon írják, valóban citromos, túros süti illatára emlékeztet. Ha az árat nézzük, akkor nem kellett mélyen zsebbe nyúlni: 329 ft-ért 300ml anyagot kapunk és ez eléggé baráti ajánlat.
(Megnézhetjük erre a linkre kattintva, hogy Dm-ben mennyiért kínálják ezt a terméket, ha adják.)

2: Balea tusfürdő - kókusztej és lótusz (limitált kiadás)

Ez a másik tusfürdő, ami talán még szeptemberben-októberben fogyott el. Ez egy limitált kiadású termék volt, így nagy eséllyel az üzletek polcain nem lehet megtalálni már. Ugyanúgy Dm-ben kellene ezt keresni, hiszen a márka is ugyanaz, mint az első pontban szereplő tusfürdőnél.
Valóban érződik benne a kókusz illat. Nyáron tudom leginkább elképzelni, mert számomra amolyan könnyed, nyárias illat. Nem lett a kedvencem, de ez nem a tusfürdő hibája. Olvashatunk véleményeket erről a termékről is, érdemes megnézni, másoknak bevált-e vagy sem.

3: Far away rebel (avon)

A sort egy Avon márkájú parfümmel folytatjuk. Engem emlékeztet kicsit a Beyonce heat wild orchid nevű termékre (amiből nekem Natural spray változat van meg). Aki szereti az édes parfümöket, annak jó választás lehet. Illatjegyei közé tartozik a sós csokoládé, a tejkaramella és nyilván erről is írtak már a kremmania.hu oldalon. Ajándéknak is megfelelő választás lehet.

4: Andalouise (Betterware) 

A mai felsorolásban ez az utolsó parfüm. Ezt se rendes méretben vettem meg.
Számomra füstösnek és kissé szúrósnak hat. Nagyon enyhén a Born to fly parfümre emlékeztet, amit Oriflame cég neve alatt gyártottak... az is hasonlóan szúrósnak érződött nekem. Egynek elment, el is használtam, de nem gondolom, hogy újra fogom venni. Már azért se, mert ezt is egy amolyan rendelgetős módon lehet megvásárolni, mint az Oriflame vagy az Avon termékeket. Erről a parfümvízről nem igazán érkeztek eddig vélemények. (Jelenleg csak egy vélemény olvasható erről a termékről.)

5: Dream Cream kézkrém (oriflame)

Ötödiknek egy kis kézkrémet hoztam el nektek. A termék fehér tubusban található, aminek felületén az írás ugyanolyan zöldes árnyalatban tetszeleg, mint a kupak.
300ft körül vettem, de mérete alapján ez nem a legjobb választás, ugyanis ebbe a tubusba csak 30ml kézkrém fér. Utazáshoz viszont tökéletes választás lehet, hogy ha elég annyi, hogy kisméretű legyen és elférjen könnyedén a táskában. Illata alapján ez tetszett, szívesebben használtam, mint az ebben a listában a hatodik pontban szereplő terméket. Véleményeket erről a termékről is olvashatsz. 

6: Golden edition kézkrém (oriflame) 

Golden edition névre hallgató termék esetén is szintén 30ml kézkrémet tartalmaz a kis tubus. Rendes áron 700ft-ba kerül (egész pontosan 699ft-ba), az Oriflame oldala szerint. Számomra nem lett kedvenc és az ár/mennyiség arány se a legjobb. Azonban, ha táskabarát kiszerelés kell, akkor ez ideális lehet. Én nem tervezem újravenni, de ha ki akarod próbálni és még be tudod szerezni, akkor egy próbát megér. További véleményekért menj a kremmania.hu oldalra.

Ezek a termékek voltak azok, amik előző hónappal bezárólag fogytak el, ürültek ki. Ti kipróbáltatok egyet is ezek közül valamikor?

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr5716336208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása